Start | O nas | Nasi partnerzy | Wczasy odchudzające | Gabinety odchudzania | Centra rekreacji | Kontakt

Preferowane formy aktywności

U osób rozpoczynających odchudzanie zaleca się stopniowe zwiększanie częstości ćwiczeń od trzy razy w tygodniu na początku do późniejszych codziennych ćwiczeń trwających 30-45 minut. Po uzyskaniu optymalnej wagi należy kontynuować regularny wysiłek fizyczny, aby utrzymać stałą masę ciała.
 



 Pamiętajmy, że cwiczenia fizyczne zawsze powinny przynosić radość i zadowolenie.

CodzienneDługie spacery,
ograniczenie jazdy samochodem

Zakupy,
Praca w ogrodzie,

Sprzątanie

2-5 razy w tygodniuSzybki marsz,
Rower,
Spacer terenowy
Siatkówka,
Koszykówka,
Tenis,
Taniec
2-3 razy w tygodniuRekreacja- kręgle, basenUelastycznienie: ćwiczenia ze skłonami, ciężarkami

START |  O NAS |  GABINETY ODCHUDZANIA |  WCZASY ODCHUDZAJĄCE |  CENTRA REKREACJI  |  AKTUALNOŚCI |  KONTAKT 
strony www, strona, internetowa, internetowe, serwer, serwery, hosting, projekty stron, bazy danych, portfolio kraków, portal, portale, wortal, wortale, pozycjonowanie, wypozycjonowanie, projektowanie stron www.